Rólunk

HADA LABO VILÁG

A név jelentése: 

A HADA LABO jelentése japánul: HADA jelentése bőr. LABO jelentése laboratórium.

A név tehát a laboratóriumi körülmények között előállított bőrápolási termékekre utal.

A márka születése: 

A Hada Labo márka 2004-ben született Kyoto-ban a Rohto Pharmaceuticals laboratóriumában. Mára pedig a japán arcápolási piac elsőszámú márkájáva nőtte ki magát. 

A Rohto Pharmaceuticals több, mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik gyógyszeripari és kozmetikai termékek fejlesztésében. Ez az a tapasztalat, amely biztosítja a magas minőséget a Hada Labo termékek esetében.

A márka célja és sikerei: 

A vállalat célja, hogy fejlett kutatási tevékenységén keresztül folyamatoson javítani tudja a termékek minőségét és megbízhatóságát, ezáltal biztosítva elégedettséget a fogyasztói számára. 

Amellett, hogy Japán legkeresettebb arcápolási és kozmetikai márkája lett, 13 éves fennállása óta jelentős sikereket ért el és számos díjat zsebelt be Ázsia, Európa, valamint Észak- és Dél-Amerika szerte.

HADA LABO filozófia

A Hada Labo filozófia három alapelven nyugszik: egyszerű, megbízható, ideális.

Összetevőiben a márka tükrözi a japán letisztultságot és minimalista megközelítést, melyet a márka mottója hivatott megerősíteni: 

„Give the skin what it needs and do not give it anything that is superfluous.”

Vagyis add meg a bőrödnek amire szüksége van, de kerüld a felesleges összetevőket. Ez tehát azt jelenti, hogy ahhoz hogy teljesíteni tudjuk a feladatunkat a bőrápolás tekintetében, egyszerűségre kell fókuszálnunk, a mesterséges színezékek és illatanyagok kerülésével. Összetevőink által célunk, hogy a bőr csak azt kapja, ami a legjobb számára és semmi többet.

Eredeti JAPÁN formulák

A Hada Labo TokyoTM  termékek mindegyike eredeti japán receptek és összetevők alapján készül. 

A Rohto Pharmaceuticals gyárai és fejlesztési központjai több kontinensen helyezkednek el, a vállalat azonban gondosan ügyel rá, hogy a fejlesztéskor és a gyártáskor is a japán techonlógiáknak megfelelően, japán formulákat használva szülessenek a termékek. 

Elkészítés után a termékek Európában kerülnek bele a Magyarországon is használt csomagolásukba, melyek az európai ízlésnek megfelelően különböznek az eredeti, japán csomagolásuktól.  

Hazánkban 2020 óta egy folyamatosan bővülő választék érhető el, mely mára magában foglalja hét különböző termékvonal számos termékét: White Line, Red Line, Premium Line, Lift Line, Men Line, Body Line, Sun Line. Termékeink a hivatalos webshopon kívül elérhetőek a Rossmann és Drogerie Markt üzletek polcain is. 

Ha még többet akarsz megtudni a márkáról, kattints ide és látogass el a blog oldalunkra, illetve, illetve hogy ne maradj le az újdonságokról iratkozz fel a hírlevelünkre az alábbi adatok kitöltésével.